Kocamı İş Arkadaşlımla Aldattım.


Merhaba adım Fidan 39 yaşındayim. 1.74 Boyunda bir inşaat şirketinde üst düzey bir yöneticinin sekreteriyim. Kocami seviyorum fakat başımdan geçen bir olayi anlatmak istiyorum sadece tek sefer oldu çok pişmanim bende bir arkadaşın buraya içini dökmesiyle ilgili yazisini okudum bende yazmak istedim umarim paylaşilir yorumlara bakacağım öyle olursa.

Patronumla bir gün iş yemeğine cıktık çinli insanlarla görüşecektik bizde ben patronum birde tercümanla yemeğe ciktik cinlileri bekledik fakat onlar gelemedi acil bir işleri cikmiş 3 müz kaldik zaten izinleri aldiğimiz için oturup birşeyler içelim dedik. Sohbet muhabbet masa cok güzeldi çok eğleniyorduk. benimde kafam hafiften güzel olmaya başladi. Makara muhabbet devam ederken gecenin sonuna doğru kalktik patronum ilk tercümani bırakmak için yola koyuldu ardından beni bırakacakti. Ben arkada oturuyordum sonra tercümani bıraktik bana öne gel öyle olmaz dedi bende öne geçtim.


Yolda giderkende şakalaşa şakalasa gidiyorduk arada sırada elini bacağıma falan atiyordu sesimi çıkarmiyordum. Bi ara yola odaklandi ama elini bacağımdan çekmedi bende sesimi cikarmadim ama dokunduğu yer yanıyordu. Bayadır kocamla seks yapmadığımdan mı patronum dokunuyor diyemi yoksa sarhoşum ve kaçamak yapma ihtimalim var diyemi bilmiyorum ama o an bunlari düşünüyordum şuanda emin değilim hangisi ama sesimi cikarmadim ozaman.

Ben sesimi cikarmayinca oda cesaretlendi elini eteğimin altina atti ve amima doğru yavaşca yukari cikti tüylerim diken diken olmuştu amıma dokunmasiyla zaten vıcık vıcık olduğunu anladi gözlerime bakti ıslanmişsin dedi evet dedim bende elimi sikine attim sende taş gibi olmuşsun dedim güldü ve benim evim müsait değil dedi bende zaten hem gece kalamam hemde benim evimde de kocam var dedim. Napalim dedi sen tenha bir yer bak dedim bi otopark falan bende o sırada sikini cikardim yalamaya başladim Fidan hanim sizi böyle bilmiyordum dedi bende şşş artik burda patron benim dedim yalamaya devam ettim sikini daşşaklarini komple ağzima aliyor islatiip tüküyor bırakiyordum.

Gırtlağımdan küçük dilime kadar kusacak şekilde sonuna kadar içime sokuyordum derken durduk bi yerde bende hemen kucağına atlayip sikini içime soktum artik tamamen kontrol bendeydi sırtımı direksiyona dayadim ve zıplamaya başladim 2 3 derken korna çaldi korktuk hemen arkaya geçip orda devam ettik. Sikinin üstünde zıplarken patronun gözleri kayiyordu zevkten cıldırıyordu demek ki oda karısıyla bu ara cok seks yapmiyordu. Birden durup sikini ağzima aldim amimida onun ağzina dayadim sırılsıklam olan amimdaki sulari temizlemesini istedim diliyle oda beni kırmadi yalamaya başladi.

Zaten tekrari olmuycak birşeyi sonuna kadar yaşamak istiyordum. İki koltuk arasina geçtim ve domaldim patronum birde böyle sikin dedim oda direk sikmeye başladi şap şap sesler arabada yankılaniyordu. Patronumda bende zevkten dört köşe olmuştuk heryer döl kokuyordu. Geliyorumm fidan dedikçe gel patronum sik sik beni sikmelerine doyamadim diyordum. Boşalicamm dedi dur dedim hemen amımdan cikarip patronumun sikini ağzima aldim vakumlamaya başladim. Tam gırtlağımdayken yarim litre boşaldi resmen ağzima yarisini kusmak zorunda kaldim uzun süredir seks yapmadığı çok acık depoyu doldurmuştu. Herhalde yaptiğim en keyifli sekslerden bir tanesiydi.. Sonra ıslak mendille üstümüzü sildik toparlanip beni eve bırakti. Eve gider gitmez normal de beni sikmeyen kocam özlemiş bir postada ona verdim.

Patronumla daha hiç sikişmedik bir kere yaklaşti fakat o gece olan herşeyi sarhoşluğuma vermesi gerektiğini söyledim. Oda aramizda kalmasi gerektiğini hatirlatip ay sonunda güzel bir primle ödüllendirdi beni. Parasında falan değilimde böyle güzel bir seks tekrarlanirsa kocama olan duygularimi kaybeder miyim kızlar çok korkuyorum var mı fikri olan ?

Yorumlar

  1. Bence çok güzel olmuş daha rahat yerde ve daha güzel yerde yaşamanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. Ben ALİHAN yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 ALİHAN



    ÖZELE AÇIK RAHATSIZ ETTİYSEM ÖZÜR DİLERİM rekli ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ

    YanıtlaSil
  3. Merhaba 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKX YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKX MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKX ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TURBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN GORUSELIM 0543 282 86 18 NOT 19 CM BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKA DIR

    YanıtlaSil
  4. Diyarbakır ve çevre illerden evli çift veya olgun bir hanımla ciddi dürüst saygın samimi bir birliktelik yaşamak istiyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  5. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPE’DE KORAY S3KSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BİR SEKS YASAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKSİ MUTLUGU ARAYAN GÜVENİLİR TERMİNALİ JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUKTEN HOŞLANAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA TECRÜBELİ JIGOLO ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNDLM 0543 282 86 18 ÇOCUK SAHİBİ OLAMAK İSTEYEN DAMIZLIK ARAYAN ÇİFTLER VE BAYANLAR YARDİMCİ OLUNUR NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  7. Azgın Bir Bayanım
    Yanıyorum aşkm 😍😍😍 Beni söndürecek sert erkek istiyorum ❤️ benimle sex sohbeti yapmak ister misin çok azdım ara beraber boşalalım bitanem❤️ ara tanışalım Sexs konuşalım çok azdım vajinamı okşuyorum Ara aşkım
    boşalırız eğer seni beğenirsem buluşabiliriz sakso çekmek istiyorum

    Tel:0032 258 898 07

    numaram bu ara aşkım 😘
    Dk yoksa çaldır ben seni ararım

    YanıtlaSil
  8. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  9. Olgun bir hanımla saygı ve güven içerisinde tanışmak istiyorum Diyarbakır Mardin Batman Urfa
    05427426021

    YanıtlaSil
  10. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  11. Fatih Manisa merhaba 5303104983

    YanıtlaSil
  12. BEN OKAN-0531 619 12 65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN.okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu yalnız yaşayan beyim olgun yaşlarda çiftler yalnız bayanlar arayın asla pişman olmazsınız saygılar 0532 502 04 51

    YanıtlaSil
  14. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar